30 Ocak 2021 Cumartesi

30 Ocak Cumartesi

Bugün sabahtan akşamüstüne dek fırtına, yağmur, karanlık hava bastı üstüme. 

* Tam olarak Ferhangi Şeyler'in unutulmaz şarkısı  "bugün evden çıkasım yok"un günü. Gerçekten de çıkamadım sokağa.
Yazıya başlayınca hatırladım, zamanın birinde Ekmekcikız'da yine bu şarkıyı yazmıştım, kısacık. Okumak isterseniz burada.

** Sabah kahvaltısını -sokağa çıkma yasağı nedeniyle olsa gerek- pazar kahvaltısıymış gibi geç yaptık.
Oğlum da evdeydi, durduk yerde "hımm cicimama mı yapıyorsun, yaşasın" deyince, anlaşıldı dedim, işe koyuldum.
Cicimama, bizim evin taa çocukluğumdan beri en sevilen kahvaltılarındandır. Biz büyüdük, şimdi yeğenler ve çocuklar da aynı geleneğin peşindeler. Esas olarak yumurtalı peynirli maydanozlu karışımın bayat ekmeğe sürülerek fırında kızartılması, eminim çoğu evde yapılıyordur.

*** Bloga yorumlara cevap  yazmaya oturup mailleri açınca Sevgili mahalle komşum Emekli Hayat'ın tatlı mailini görüp, neşelendim.
Dün Ekmekcikız'da yazdığım yazıya eklediğim fotoğrafı fotoshopla tam istediğim hale getirmişti. 
İçimden bir kez daha yaşasın blog arkadaşlığı dedim.



Dip Not:
Lodos fırtınasında Suadiye'den adalara bakış,
Denizde dalga, havada martı, gökte bulut, barınakta kayıklar tekneler,
Bulutların arasından bir yerden denize aynası yansıyan güneşi unutmayalım.


6 yorum:

  1. Bahsettiğin yazıya gidip de 2011 yılına ait kendi yorumumu görmeme ne buyrulur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpilciğim,
      Yazıyı eklerken okumuş ve ben de senin yorumuna dikkat etmiştim. :)
      Zaman nasıl geçmiş ve bloglar aracılığıyla nasıl güzel arkadaşlıklar kurmuşuz. :)

      Sil
    2. hayatımda yaptığım en güzel işlerden biridir blog açıp sizlerle tanışmak. şükür :)

      Sil
  2. caa cuppa cuppa cubap :) çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa! Hâlâ dilimize pelesenk, baksana. :))

      Sil

Hoşgeldiniz!