17 Ocak 2021 Pazar

17 Ocak Pazar

Bugün çocuk cıvıltılarının eksik olmadığı bir kar günü oldu. Sadece kar yağmış olması, bugünü tarihte yerini alacak güzel bir gün yapar bence.

*  Sabah bir arkadaşım "kar görünce ruh halimiz" altyazısıyla bir video paylaştı. 
Çocukluğumun şarkısı Let's Twist Again"in olduğu videoyu tam da karın hızını artırdığı anda görünce, bir güzel dans ettim, ohh!

** Öğlene kadar kar yağışını pencereden seyrettikten sonra, kendime ayar verdim "dışarı çıkmak için ne bekliyorsun, bir daha kar ne zaman yağar kim bilir?".
Kendi sözümü dinledim, hemen kara uygun giyindim sarındım sokağa attım kendimi, bir güzel yürüdüm.

*** Akşamüzeri yemek hazırlığı için mutfaktaydım, bir mesaj geldi. Baktım, Vecdi yazıyor; bir fotoğraf gönderdi, sonra ikincisini... Nişan ve düğün fotoğrafları bunlar.
Evlendim teyzem, diyor. Çok sevindim, kutladım, mutluluk diledim, gelin kızımıza sevgilerimi gönderdim.
Kim bu genç adam, ailemizle bağı nedir diyorsanız, burada hikayesi.



Dip Not:
Bizim mahalle İstanbul'un en ılıman yerlerinden olmalı, en son buraya kar yağıyor çünkü.
Bir kaç gün öncesine kadar bahar geliyor sanan bitkiler üzerlerine yağan karla birleşince ortaya çıkan görüntüler böyle.

2 yorum:

  1. Erken gelen bahara aldanmamak lazım. Sonra ayaza kalırsın misali. yarın ne olacak belirsiz. Önemli olan bu an. Evet beklenen kış nihayet geldi. ve kar yağdı. Bu sabah balkonda su ve sebzeler donmuş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili P. Çiçek,
      Kar ve çok soğuk hava birlikte geldiler. İki gecedir ısı sıfırın altında, dışarıda olup donmamanın imkanı yok.
      Sevgiler.

      Sil

Hoşgeldiniz!