8 Aralık 2025 Pazartesi

8 Aralık Pazartesi

Bu kış mevsiminin ilk kış gibi günüydü, ilk kez bere taktım başıma. Yağmur gece yağmış, sabahtan sonra yine sprey halliydi; şemsiye açsan yağmur mu yağıyor dedirtecek, açmasan neden üzerim nemlendi dedirtecek cinsten.

Bir kaç gündür aldığım bir destek (glukozamin) var(dı). Dün şişesinde kırık tablete rastladım. Bu da nereden çıktı deyip şişeyi boşaltınca gördüm, en az on tane kırık tablet var. Zaten altı tanesini ancak kullanmışım, bir - iki değil de on tanesi kırık olunca tepem attı. 
Müşteri ilişkilerine mail attım. Cevap geldi, ürünü aldığınız eczaneye götürün onlar bize iletsin, inceleyelim, diyor. İyi de, nasıl iş bu? Devlet dairesi gibi prosedür, inceleme filan?
Yeniden yazdım, kullanıcı dostu bir yaklaşım değil bu, daha kolay bir yolu yok mu? Cevap geldi, ürünü aldığınız eczanenin bulunduğu şehir, semt ve eczane adı nedir diyor.
Yazdım gönderdim, sonra eczaneyi aradım, görevli genç "abla getirin bize, mümessili arar, değiştirtiriz" dedi.
Bu kadar kolaysa, ilaç firmasının bürokratik davranışı neden? Anlamadım, doğrusu.



İstanbul'da Aralık ayında deniz üstünde kış havası nasıl olur derseniz, fotoğrafı büyütüp bakın derim.
Belki bugün tam olarak böyleydi, oysa fotoğrafın tarihi 2019 yılı  Aralık ayı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz!