7 Eylül 2024 Cumartesi

7 Eylül Cumartesi


Değişik, ilginç, acayip bir gündü...
Çok sevdiğimiz bir insanın önce vefat haberini aldık, sonra haberin yanlış olduğunu öğrendik.
Gece bacağıma bir ağrı girdi, sabah sevgili arkadaşlarımdan biri acile götürdü. Doktor kas spazmı dedi, iğne ilaç biraz gevşedi, sonra ağrı tekrar çoğaldı.
Akşam bir arkadaşımıza oturmaya gidecektik, nitekim gittik de; şurada üç gün tatile gelmisim, gezmeden geri kalamadım.
Bugün iki çocuğumun birer yakın arkadaşı ayrı şehirlerde evlendi. İlginç tesadüf oldu.
Dediğim kadar varmış, değil mi?

7 yorum:

  1. Geçmiş olsun Sevincim. Dikkat et kendine.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun .Bazen benim bacağıma da uykuda öyle bir kramp giryor acısı çok kötü ama sizin baya hastanelik olmuş geçmiş olsun.
    Evlenen gençlere mutluluklar.

    YanıtlaSil
  3. Anneme de oluyordu kas spazmı, bir keresinde acıdan bayıldı. Doktora götürünce kuru kayısı yemesini önermişti. Ama çok da emin olamıyorum ben o doktorun önerisinden. Yine de söyleyeyim dedim. Çok inişli çıkışlı uçlarda bir gün olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayısıda magnezyum yok muydu, öyleyse doğru bir öneri..

      Sil
    2. Evet evet magnezyumu bol kuru kayısının ama tek başına yeter mi kas spazmına ondan emin olamadım.

      Sil
  4. Geçmiş olsun Sevgili Okul Arkadaşım.

    YanıtlaSil
  5. Sanırım biraz da kulakların çınladı Ekmekciğim, bol keşke sen de olsaydın’lı bir gündü çünkü….. Geçmiş olsun. Arkadaşınızın da ömrü uzamış derler değil mi :) rüyada mıydı o yoksa..?

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!