7 Temmuz 2024 Pazar

7 Temmuz Pazar

Dün gece Hollanda maçının ilk yarısını annemle birlikte seyrettik ve önde bitirdik. Sonra annemin uykusu geldi yattı, ben maça devam ettim ve sonuçtan üzüldüm. Millilerimiz çok çalıştı, çabaladı, yazık oldu, bir tur daha çıksalardı iyiydi.
Sabah kardeşimle konuşuyorduk, futbol maçı seyretmeyeli on yıl olmuştur, ne kadar hızlanmış futbol dedim, yok dedi, "bizimkiler çabuk oynuyorlar, onların oyunundan kaynaklanıyor o algın".
Kahvaltıda anneme sonucu söyledim, sen gittin bizimkiler yenildi, "ses çıkmamasından belliydi" dedi.

Öğlene doğru yürüyüşe çıktım, aslında o saate kalmak istemiyordum, kahvaltı sonrası ekmek hamuru yapmak girince araya, ancak toparlandım.
Kazasker'e doğru  gölge sokaklardan ve ister istemez güneşli caddeden yürüdüm, Penguen'e gittim Arafta Düet'i aldım, yanında bir de Japon edebiyatı romanı, Natsume Soseki'den Gönül. 
Öğleden sonra Arafta Düet'e başladım, çok ilginç bir okuma oluyor, iki yazar tarafından yazılmış bir kitap olunca, ister istemez kim nereyi yazdı düşüncesi alttan alta zihnimden geçiyor. Doğrusu, öyle bir ayrım yapmaya imkan yok, akıyor konu.

Uzun zaman sonra gençliğimizin çok sevdiğim gitaristi Al Di Meola'dan yeni bir albüm ve dinlemesi zevk veren yeni bir parça, Ava's Dance, burada. 



Heyy! Ne bu kalabalık, neler oluyor orada? 
Tamam tamam, ben şöyle uzaktan bakarım, siz devam edin. 
 

9 yorum:

  1. yazlıkta olmanın kötü tarafı istediğin kitabı hemen çıkar çıkmaz alıp okuyamamak. sipariş verdim ama bakalım ne zaman gelecek elime. heyecan içinde bekliyorum :)
    ya bu kedişin pozu çok güzel, bakmaya doyamadım!
    ben de dün verandada oturuyordum, önde gidiyorduk, sonra içeri girip yatakta uzanayım dedim ve golleri yedik. bir miktar vicdan azabı çektim, zira bizim kızlar "tamam ilgisizsin ama ne yapıyorsan onu yapmayı sürdür, iyi gidiyoruz, pozisyonu bozma" demişlerdi, dinlemedim onları. velhasıl annenin ve benim uyku keyfimiz yenilmemize neden oldu belki de :P :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Şulem, beklemek heyecanlı, çabuk gelir umarım. :)
      Ben kitabı az önce bitirdim, güzel bir siyasi-polisiye olmuş, beğendim, elimden bırakamadan okudum. :)
      Artık totem kısmını bilemeyeceğim, sizden sebep mi, şanssızlık mı? Bence şanssızlık daha çok, içinizi ferah tutun yani. :))

      Sil
  2. ben de etraf taraf gooool diye inleyince maçı bulup TRT1 den açtım. Sonra da golleri yedik işte. Seyretmez olaydım. Totemler totemler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak sen, şu totem işi nelere sebep oluyor. :))
      Olsun ama, en azından heyecanlı bir maç izledin. :)

      Sil
  3. Heyyy! Yan bakışlı şapşik ne tatlısın! :)
    Gönül'ü severek okumuştum. Pandemi yazlarından birinde peşpeşe Soseki rüzgarına kaptırmıştım kendimi Madenci ve Gönül'le.
    Al di Meola da konsere geliyor, biliyorsunuzdur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada Al Di Meola'yı özlemişim. Kulaklık takıp sadece müziği dinledim, bayıldım. Teşekkür. :)

      Sil
    2. Yaa, Al Di Meola mı geliyor? İlgileneyim hemen konuyla, 1987 yılındaki konserini unutamam, bir de o vakit hepimiz çok gençtik... :))
      Gönül için iyi referans duyduğuma sevindim. :)
      O şapşik çok yaramaz, öyle durduğu aldatmasın. :)

      Sil
  4. Kedinin şaşkınlığı :) Ve evet milli takıma çok üzüldüm resmen en iyi oynadıkları maçta tuhaf bir şekilde yenildiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh işte, top yuvarlaktır derler ya, bundan ötürü işte, hem şans da etkili oluyor, her zaman en adil sonuç alınamıyor. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!