22 Temmuz 2024 Pazartesi

22 Temmuz Pazartesi

Bu sabah şöyle düşünürken buldum kendimi,  o kadar da sıcak değil bugün! 
Ya gerçekten beklendiği kadar sıcak değildi, veya rutubet daha azdı, ya da onca sıcak günün ardından bünye biraz talim kazanmıştı. 
Artık, bilemeyeceğim...

Bugünün faaliyeti Gupse Özay'ın Lohusa filmini seyretmek, bazı yerlerinde siniri  bozulmuşcasına gülmek, bazı yerlerinde hafif gözlerin nemlenmesi oldu. 
Sanırım, beklentimin minimuma indirerek başladığım filmde, beklediğimden daha eli yüzü düzgün bir seyir buldum. Sadece son beş dakikadaki didaktik sahnelere gerek var mıydı, bilemedim.

 

Yıllar önce M.ciğime iki dal filiz olarak verdiğim devetabanını böyle görünce,  Yavrusunun mezuniyetini gören anne gibi hissetmeme ne dersiniz?  🧿

4 yorum:

  1. Zamlara alıştığımız gibi sıcağa da alışacağız sanırım. Mecburen, mecburen, mecburiyetten :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orası bir gerçek de, dünkü hissim rutubet azlığındanmış bu sabah anladım. :)
      Bugün derece düne göre düşük olmasına rağmen verdiği his daha bunaltıcı, nem fazla zira. :(

      Sil
  2. senin tersine ben lohusa'yı, nedense, beklentimi yükselterek izlemeye başladım ve hayal kırıklığı oldu belki de bu yüzden. hele o sondaki "öğreten kadın" olayı, çok fenaydı :) bir iki yerde gülmedim mi, güldüm tabii :)
    devetabanı şahane, hislerin o kadar gerçek ki, öperim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmle ilgili konuşmuştuk hatırlıyorum, belki o nedenle de beklentimi düşük tuttum. :))
      Ya evet, içtenlikle öyle hissediyorum, seviniyorum. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!