30 Haziran 2024 Pazar

30 Haziran Pazar

Sabah kahvaltısını mahalledeki küçük ve huzurlu  bir kafede yaptık ve mutlu olduk.
Ancak ondan önceki saatler biraz gergin geçmişti doğrusu. Karasal iklimi ve soğuk havasıyla bilinen bir şehirdeyiz aslında. Dünkü 34 derecelik havanın üstüne  gece sıcaklığı ancak 24 derece olunca uyuduk mu bayıldık mi belli olamadı. 
Kabuslu gecenin sabahı telefonumda "uçuşunu iptal edilmiştir" mesajıyla günü  başlamak moral bozucu oldu. Bir süre uygulamadan işlem yapmaya çalıştım, sistem benden yeni uçuş parası olmaya kalktı, bunun üzerine call centerı aradım, buldum, konuştum ve yeni biletimi olması gerektiği gibi ücretsiz aldım ve sonra güne başladık.
Bir kaşık suda fırtına...

Öğleden sonra hayvanat bahçesine gittik, hava dünkü kadar olmasa da sıcaktı. Yine de azmettik, koskocaman bir yeşil alana yayılmış ve çok hoş şekilde düzenlenmiş, hayvanlar için kafes gibi olmayan kocaman boş alanlar tasarlanmış hayvanat bahçesini dört saatten fazla sürede neredeyse hiç durmadan yürüyerek gezdik.
Yukarıdaki mirketler ve ilk kez gördüğüm tapirler de dahil pek çok hayvanı gördük.

Akşam artık ekstra bir faaliyet yapacak halim kalmamıştı, evde yemek yedik sakin sakin oturduk. 

2 yorum:

  1. kahvaltı candır, canlarla yapılan kahvaltı daha candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu özlü söze ekleyecek bir sözcük bulamadım Şulem, tam olarak öyle. <3

      Sil

Hoşgeldiniz!