22 Mayıs 2024 Çarşamba

22 Mayıs Çarşamba

Bol yürümeli bir gün oldu, sabahla öğlen arası bir tur akşamüstü bir tur yürüdüm. Artık yürüyüş benim için bir ulaşım biçimi oldu, ya toplu ulaşım ya tabanvay kullanıyorum. Taksiymiş filan konu bile değil. Arada dolmuş, denk düşerse o da. 

Son bir kaç gündür havadaki henüz bitmek bilmeyen tozlardan şikayetçiyim, boğazıma bir gıcık yapıştı, geçmiyor gitmiyor. Dışarıya çıkar çıkmaz,  yürürken filan öksürtüyor. Bol su içsem de tamamen temizlenmiyor, alerjik bir şey gibi...

Herkesin kaç yıllar önce okuduğu "Sofie'nin Dünyası - Felsefe Tarihi Üzerine Bir Roman" ile ben ancak şu sıralar haşır neşir oluyorum. Tilbe Saran seslendirmiş, bayılarak dinliyorum.  



Gül mevsimidir, bol bol gül seyredilmelidir...

2 yorum:

  1. aslında bir de fürüzan'dan "gül mevsimidir"i okumak gerek, tam zamanı :)

    bu tozlar o kadar korkunç ki annem 10 gündür deli gibi öksürüyor. doktor da "afrika tozu tetiklemiştir" dedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tozlar alerjileri tetikledi, türlü türlü şikayet duyuyorum ben de. :(
      Füruzan'ı tekrar okumalı, evet. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!