2 Mayıs 2024 Perşembe

2 Mayıs Perşembe

Sabahtan beri bilgisayarımda Chrome'dan Google ve GMail kullanamıyorum, illa ki Microsoft'tan girmem gerekiyor. Gıcık oldum! Güya merkür retrosu bitmişti, bizimki geriden geliyor anlaşılan.
Tarama geçmişini temizledim filan ama yine açılmıyor, dönüp duruyor. Dur bakalım derdinden bir anlayan olacak elbet ve hal yoluna girecek...

Hava yine kapalıydı bugün. Öğlen civarı sprey denen yağmurumsu şey yağdı, hani havada sizi ıslatan bir şey var da ne bu böyle hissi veren şey.

Sabah İş Sanat'ın yayınında Nazım Hikmet'in Kuvayi Milliye Destanını dinledim.
Bir çok kez okumuş olmama rağmen, her defasında yine heyecanlanıyorum. Bu sefer de göz yaşlarım aktı gitti.



Suadiye'deki tren alt geçidinin bir adı var, Feride geçidi,
Geçitin duvarları böyle süslü işte, burası cami tarafındaki girişi,
Diğer yöndeki duvar resminin de fotosunu ilk fırsatta çekeceğim.

6 yorum:

  1. Benim yorum girememem, kendi bloğumun benden kimlik sorması falan da merkür retrosu mu acep? Alt geçidin duvar resmi pek şirinmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merkür retrosu geçti güya, fakat aşağı da Ceren'in yazdığı da bir realite, diğer yandan. :))

      Sil
  2. Bence hepimizin bilgisayarları yenileme vakti geldi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ...diyorsun, bir astroloji tanımaz olarak. :)) Haklısın galiba. :)

      Sil
  3. feride geçidinin içindeki kedi-köpek resmi en güzeli :) onu da çek lütfen :)

    Nazım hep çok özel, kuvayı milliye destanı da...ben de izlemiştim geçenlerde. bazı dizeler hele, nasıl vurucu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk fırsatta çekeyim, o gün ışık tersti sanırım, ondan çekmedim. :)
      Ah Nazım, ah o destanlar... :)

      Sil

Hoşgeldiniz!