8 Mart 2024 Cuma

8 Mart Cuma

Günün öğleden sonrası hızlı geçti, misafir kabul günü gibi oldu.   Küçük dayım ve yengem, kuzenim ve çocukları arka arkaya annemi ziyarete geldiler, çocuklar eve cıvıltı getirdi, büyükler neşelendi, çaylar içildi. Haliyle bendeniz getir götüre baktım ve epey otur kalk yaptım.

Hava bugün düne göre çok soğuktu, bütün gün ince ince yağmur yağdı, tam kocakarı soğuğuna denk düştü. Pazara gitmek için yağmurun biraz azalmasını bekledim, ben kapıdan çıkınca yağmur beni bekler gibi arttı. Neyse ki pazarın üstü çoğu yerde tenteli de ıslanmak alış veriş yaparken değil, eve gidip gelirken oldu.

Sabahtan beri fırsat buldukça Nasıl Olunur'da Nilay Örnek - Kalben sohbetini dinliyorum, çok yönlü sanatçı Kalben'i dinlemek eğlenceli.



Dünkü martının az ötesindeki dalda duran karga,

4 yorum:

  1. Emekçi kadınlar gününüz kutlu olsun Sevgili Okul Arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Okul Arkadaşım. :)

      Sil
  2. Aaa nilay Örnek'e yeni sohbet mi gelmiş? hemen bakayım :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz!