21 Mart 2024 Perşembe

21 Mart Perşembe

Dünkü kış havasının bugün de devam etmesi bekleniyordu, oysa gökyüzü küçük bir nevruz sürprizi yaptı ve akşamüstüne kadar güneş parladı. Gerçi güneşe rağmen soğuk iyi ısırıyordu, eklemeden geçmeyeyim.

Sabah erken uyanmış müzik dinlemek amacıyla ve yeni neler varmış merakıyla oradan oraya zıplarken, dinleyen yaşıtlarımın hemencecik hatırlayacağı eski bir melodinin yeniden söylenmiş haline rastladım.
Şarkı Alone Again, orjinalini kim söylerdi, siz hatırlayın isterseniz.

"Bahar" dizisini seyrediyor musunuz? Epeydir zevkle izlediğim yerli TV dizisi yoktu, şimdiki halde Bahar bir sonraki hafta yeni bölümü  merakla beklememi sağlayacak şekilde gelişiyor. 
Diğer yandan "Sandık Kokusu" da hiç fena değil, not edeyim.



Bugüne en çok papatya yakışır, değil mi?

11 yorum:

  1. Papatyaların şahane, en sevdiğim kır çiçeği. Bugün pazara gittim iki damla arası, ah nasıl güzeldi, yeşil ne bulduysam topladım, bir demet frezya, koca bir demet de hüsnüyusuf kaptım :)) Bir de tilkişen aldım ki ömrümde ilk kez yapacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar pazarlarının keyfi bir başka oluyor Leylakcığım, insan coşuyor gerçekten. :)
      Tilkişen'i hep duyuyorum, yap bakalım nasıl olacak?
      Ben de yarın pazardan sultani bezelye alayım diyorum.

      Sil
  2. Bloglarda çok duyup internetten bir bakayım dedim. İkinci bölümün ortasındaki o hastanede yıvrıııım annemmmmli bağrış çağrış sahneye dek dayanabildim. Biraz abartılı değil mi? :)
    Papatyalarrrr çok yakışmış balkonuna 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet abartılı, haklısın. Fakat yerli dizilerde beklenti düzeyimizi o kadar düşürdük ki, biraz abartıyı görmüyoruz. :))
      Kaldı ki, her hafta yayınlanan üç saatlik diziyi yapabilmek için yayının birazını abartıyorlar, ne yazık ki...

      Sil
  3. Her iki diziyi bende izliyorum, papatyalarda güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Papatyalar :))
      Şairin dediği gibi, "gülen gözlü papatyalar" :)

      Sil
  4. ay papatyalar ne şahane...nazar değmesin.
    bahar'ı çok seviyorum. saçmalıklar da var ama çoğu öyle güzel ki o saçmalıkları gözardı ederek devam ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değmesin bence de. <3
      Her gün fotoğraflarını çekiyordum, sonra bu kadar fotoğraf yeter biraz gözümüz şenlensin dedim. :)

      Sil
  5. papatyalar inanılmaz güzel. bu fotoğraflara banaymış gibi baktım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin zaman gel bak canım. <3
      Ben de balkona her çıkışımda iyi ki almışım şuncağızları diyorum. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!