13 Ekim 2023 Cuma

13 Ekim Cuma


Sveni Naum manastırı bahçesine doğru yürüyüş, 
Ohrid gölünü besleyen su kaynaklarına bakış,



Ohri, çarşı içinde Çınar meydanı,
Çınarın 1100 yaşında olduğu söyleniyor,
Koca gövdesi şimşekle ortadan bölünmüş bir kısmı çürümüş ve hâlâ ayakta...



Ohri, UNESCO tarafından korumaya alınmış Türk mahallesine bir bakış,
Safranbolu evlerine ne kadar benziyor değil mi?



Ohri gölünde günbatımı,

Hamiş:
Ohri mi Ohrid mi kafam karıştı önce, sonra ana ve babası Ohrid'li arkadaşıma sordum. Ohrid yazılıyor genelde Ohri diye söyleniyor dedi, oh tamam.

6 yorum:

  1. Ay ne güzeeeeel! :) İyi gezmeler Sevinciğim. 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook güzeldi Elifciğim, sağol sen canım. :)

      Sil
  2. İlgi odağımızda olan yerler, yazılarınız rehberimiz olacak Sevgili Okul Arkadaşım. İyi eğlenceler dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle bir kendime geleyim, zihnim sakinleşsin, anılar yerlerine yerleşsin, yazacağım Sevgili Okul Arkadaşım. :)

      Sil
  3. ağaca ve ayakta durmak için direnişine bayıldım! ohrid benim de balkanlardaki favorilerimdendi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüleyici bir çınardı, bayıldım ben de. :)
      Ohrid inci gibiydi, ünlü incisine benziyordu.

      Sil

Hoşgeldiniz!