16 Eylül 2023 Cumartesi

16 Eylül Cumartesi

Sabah bizim kızlar Porto Riko ile oynarken yola çıktım. Önce Bodrum, sonra havaalanı otobüsleri, güvenlikten geçiş, bavul teslimi vb. rutinler bitti. Uçuş saatini beklerken havaalanının en ucuz çayını buldum, içtim ve kitabımı okudum.
Uçtum, yol boyu yine kâh kitabımı okudum, kâh aşağıda neresi uzanıyor anlamaya çalıştım, Marmara'nın tüm adalarına seyir baktım, şehr-i İstanbul'a kondum. Pek âlâ pek güzel.
Gel gör ki aklım da kalbim de Ege'de kaldı; dün bu saatte denizden henüz çıktığımı, az sonra güneşin Kadıkalesi'nde önce altın sonra kızıl ışıklarla denize doğru alçalacağını düşünüp duruyorum.
Aferin diyorum kendime, iki hafta her sabah hiç sektirmeden denize girdin ya bu tatilde, o bile yeter sana. 
Şimdi gidip boşalttığım bavulu kaldırayım, makineden çıkan çamaşırları  az önce yıkadığım balkona asayım.


Alasmarladık begonviller, karabiberler...
Merhaba İstanbul...

10 yorum:

  1. Hoş geldin! Olsun sen yine bir denizden başka denize döndün, biz neyleyelim.. Bugün hava aşırı güzeldi, çocuklarla göle geldik, ayak soktuk ve ben neredeyse elbiselerle de atlayacaktım, bir bardak suya tav olangillerden olduğum için ama göle alışık değiliz biz... Yeşil balçık bir şey, insanın hevesi kaçıyor...
    En azından sen dalgalı, masmavi bir şeye istediğin zaman doya doya bakabilirsin sonbahar ve kış boyu <3 Hani diyorum benim için de..... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki gün önce sabah denizdeyken, komşu iskelede iki erkek konuşuyordu, sesleri kulağıma geldi; Almanya'da filan göle giriyorlar, hiç anlamıyorum nasıl giriyorlar diyordu birisi. İçimden geçti, Ege denizi olmayınca ne yapsınlar?
      Bakarım bakarım, sana da gösteririm merak etme sen. :)

      Sil
  2. Hoşgeldin, seneye sağlıkla tekrar inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Leylakcığım. :) İnşallah, amin canım.

      Sil
  3. hoş gelsin canımın içi:) istanbul'un şahane sonbaharı bizi bekliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olduğunu/olacağını umuyorum Şulem, yazın çilesi bitti şükür. :)

      Sil
  4. Çocukluktan beri hep derim ki kolanın son yudumları nasıl bir keyiftir, biteceği hissiyle nasıl bir yavaşlıkla yudumlanır:) O nedenle işte Sevgili Okul Arkadaşım, haftaya salı için uçak biletimi aldım. Daha sakin, nispeten serin bir Ege candır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo! Harika haber bu. :)
      Çok keyifli, lezzetli bir yolculuk ve tatil diliyorum Sevgili Okul Arkadaşım'a. :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Joe.cuğum, sayılı gün işte, bitti. :)

      Sil

Hoşgeldiniz!